Returpolicy

Ordreavbestilling

Alle bestillinger kan avbestilles inntil de er sendt. Hvis bestillingen din er betalt og du må endre eller avbestille den, må du kontakte oss innen 12 timer. Når pakke- og fraktprosessen har startet, kan den ikke lenger avbestilles.

Refusjon

Vi tilbyr 100 % pengene-tilbake-garanti på alle produkter som er defekte eller skadet under frakt. Bare gi oss beskjed, så gir vi deg en returadresse og en erstatning eller refusjon etter ønske.

Hvis du ikke er fornøyd med bestillingen din, kan du kontakte vår kundestøtte, så vil vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg!

Kunder er ansvarlige for å betale returfraktkostnader.

Vi utsteder ikke refusjon hvis:

  • Bestillingen din kommer ikke frem på grunn av faktorer du har kontroll over (f.eks. at du har oppgitt feil leveringsadresse)

*Du kan sende inn refusjonsforespørsler innen 15 dager etter at den garanterte leveringsperioden (45 dager) er utløpt. Du kan gjøre det ved å sende en melding på kontaktsiden.